Tervetuloa esittämään ja kuuntelemaan omatekoisia runoja

Kuhmon kirjallisuuskaupunki ja Kuhmon kaupunginkirjasto toivottavat kaikki kirjoittamisen & runouden ystävät tervetulleiksi Omasta kynästä -runoiltaan. Tilaisuus järjestetään kaupunginkirjaston Taivo-tilassa keskiviikkona 20.4. klo 17.30 alkaen.

Ensimmäistä Omasta kynästä -runoiltaa vietettiin Juminkeossa 23.2. Tilaisuudesta saatiin myönteistä palautetta, ja päätimmekin järjestää tapahtuman uudelleen. Tällä kertaa juhlistamme lauantaina 23.4. vietettävää Kirjan ja ruusun päivää.

Omasta kynästä -runoillassa kuka tahansa voi esittää itse kirjoittamansa runon elävälle yleisölle. Olitpa ensikertalainen tai jo kokenut kirjoittaja, tervetuloa mukaan. Tilaisuus on avoin kaikille.

Runoilta ei vaadita tiettyä teemaa, vaan aiheen voi valita vapaasti. Nappaa siis pöytälaatikosta mukaasi mieleisesi teksti, ja liity toisten kirjallisuuden ystävien joukkoon runoudesta nauttimaan! Tapahtumaa emännöi koordinaattorimme Aino.

Mitä: Omasta kynästä -runoilta

Milloin: Ke 20.4. klo 17.30

Missä: Kuhmon kaupunginkirjaston Taivo-tila

Kenelle: Kaikille, jotka haluavat kokeilla oman runon esittämistä elävälle yleisölle. Tilaisuuteen on vapaa pääsy, eikä ennakkoilmoittautumista vaadita.

Lämpimästi tervetuloa mukaan esittämään ja kuuntelemaan runoja!